باید از تجارب پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بهره ببریم فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید از تجارب و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمی با فرماندهان، رؤسا و مدیران شهربانی سابق گفت: خداوند متعال […]

باید از تجارب پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بهره ببریم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید از تجارب و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمی با فرماندهان، رؤسا و مدیران شهربانی سابق گفت: خداوند متعال را شاکرم که امروز توفیقی نصیب بنده شد تا در جمع شما عزیزان حاضر شوم؛ حضور شما عزیزان در برگزاری این مراسم اتفاق زیبایی را رقم زده است و حضور پیشکسوتان و اساتید عزیزم در دوران دفاع مقدس و در هفته دفاع مقدس عظمت این مراسم را دوچندان کرده است.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز ولایت و امامت قطب عالم امکان امام زمان (عج) عنوان کرد: بحمدالله مطالب خوبی در این مراسم مطرح شد که امید است با اجرایی کردن موضوعات مطرح شده در آینده شاهد اتفاقات خوب در انجام مطلوب مأموریت‌ها باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اراده در برابر دشمنان ایستادگی می‌کردند گرچه آموزش، دانش و علم هم شرط بود اما در کنار آن، بال مستحکم اراده بود که رزمندگان شرایط سخت را تحمل و آسایش خود را فدای آسایش مردم می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: خداوند متعال توفیق بزرگی را نصیب همه شما عزیزان کرده که با تحمل شرایط سختی، زحمت و مشقت در دوران دفاع مقدس، توجه به معنویت و کنار گذاشتن مادیات توانستید توشه‌ای برای آخرت خود نیز ذخیره کنید.

سردار رادان با تاکید بر اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس آسایش مردم را به آسایش خود جان دادند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که امروز از تجربه و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف بهره ببریم و از آن به عنوان یک نقشه راه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم از وجود پیشکسوتان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و افزایش بهره‌وری سازمان و … بهره ببریم که تاکنون در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.