شبی کم حادثه در چهارشنبه سوری سال ۱۴۰۱ مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال به خبرنگار اداره ارتباطات سازمان گفت: تنها یک حادثه در خصوص چهارشنبه آخر سال به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

شبی کم حادثه در چهارشنبه سوری سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال به خبرنگار اداره ارتباطات سازمان گفت: تنها یک حادثه در خصوص چهارشنبه آخر سال به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آتش نشانی اصفهان،آتش پاد دوم ابراهیم مطلبی اظهار داشت: متاسفانه سه نفر از همشهریان ما در تنها حادثه چهار شنبه سوری امسال دچار آسیب جدی شدند و خساراتی هم به خانه آنها وارد شد اما به غیر از این مورد دلخراش خوشبختانه حاصل چند ماه تلاش همکاران عزیز و سخت کوشم در آتش نشانی اصفهان به واسطه هشدارها و فرهنگ سازی مناسب و البته همکاری بسیار خوب شهروندان ایمن مدار و با فرهنگ شهر اصفهان ، کم شدن چشمگیر حوادث در روزهای پایانی سال به خصوص امشب بود .

وی ادامه داد : امیدوارم در سطح استان و کشور هم آمار بالایی از حوادث نداشته باشیم و همیشه همشهریان و هموطنان عزیزم در سلامت و شادابی باشند .

مطلبی در پایان از رسانه ملی ، رسانه های گروهی و کلیه خبرگزاری‌ها و خبرنگاران فداکار و زحمتکش نیز به واسطه اطلاع رسانی گسترده و مطلوب و البته تاثیر گذارشان تشکر و قدردانی کرد.