دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی کردستان منصوب شد طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی کردستان منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طی حکمی از سوی علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان […]

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی کردستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طی حکمی از سوی علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان مازیار قبادی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی کردستان منصوب شد.

در بخشی از حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مازیار قبادی آمده است: با توجه به تخصص، تعهد و تجارب مفید جنابعالی در حوزه تئاتر و حضور ارزشمند در جشنواره های تئاتر و به استناد پیشنهاد انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان و مصوبه کارگروه هنرهای نمایشی اداره کل ارشاد کردستان به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی کردستان منصوب می شوید.

در بخشی از این حکم اهم وظایف دبیر جشنواره نیز به شرح زیر ابلاغ گردیده است: با توجه به برگزاری این دوره ای جشنواره در شهرستان بیجار مقتضی است هماهنگی های لازم ستادی جهت برگزاری با کیفیت این جشنواره با حمایت فرماندار شهرستان بیجار و همراهی با هنرمندان بیجار به ویژه دبیر اجرایی این جشنواره داشته باشد، توجه به اعمال سیاست های اجرایی چهل ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور، جذب حداکثری مشارکت های دولتی و غیر دولتی همچنین هماهنگی و نظارت بر مدیریت اخبار و رسانه در دبیرخانه جشنواره از جمله مهمترین وظایف دبیر جشنواره اعلام و ابلاغ شده است.

گفتنی است پیرو فراخوان منتشر شده، این جشنواره به میزبانی شهرستان بیجار خواهد بود، جشنواره در تاریخ ۷ لغایت ۱۰ آذرماه سال جاری برگزار می شود.