جلسه هماهنگی استانی اجرای طرح ملی نذر آب ۵ در استان اصفهان با حضور شورای معاونین جمعیت استان و مدیران شعب اصفهان، کاشان و نائین در سالن کنفرانس ستاد استان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، […]

جلسه هماهنگی استانی اجرای طرح ملی نذر آب ۵ در استان اصفهان با حضور شورای معاونین جمعیت استان و مدیران شعب اصفهان، کاشان و نائین در سالن کنفرانس ستاد استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، با تاکید بر ضرورت ارزیابی دقیق و هماهنگی کامل کلیه معاونت ها و استفاده از مشارکت سایر شعب جمعیت استان در اجرای این طرح ملی گفت: لازم است با اعلام فراخوان جذب کمک های مردمی،از توان خیّرین، گروه های جهادی، سایر دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد دارای تفاهم نامه همکاری با جمعیت استان، در اجرای هر چه بهتر این طرح استفاده شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت اعضای داوطلب و جوانان در روند اجرای طرح و نیز مشورت با متخصصین محورهای ۴ گانه برنامه های این طرح و بهره گیری از تجربیات گذشته اعزام کاروان های ملی و استانی، در پیشبرد برنامه های این طرح، باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است طرح ملی نذر آب ۵، بر اساس ارزیابی و هماهنگی های صورت گرفته، با رویکرد استانی در روستاهای قورتان ورزنه، چوپانان نائین و ورکان کاشان، با ۴ محور: زیست محیطی و آب رسانی، پزشکی و سلامت، حمایتی و آموزش و توانمندسازی فرهنگی، از پایان شهریور ماه تا اواسط مهر ماه سال جاری با مشارکت پرسنل، اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگران و تعاملات بین بخشی با دستگاه های مشارکت کننده در این طرح و استفاده از توان خیرین و معتمدین محلی برگزار می گردد.