در شهر باید مثل جبهه کار کرد اشرف با اشاره به برگزاری همایش اقتدار بسیج در شهر بهارستان اظهار کرد: جمع آوری جمعیت رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ در شهر بهارستان نماد بارز حرکت‌جمعی عمومی بود. امیرحسین اشرف، مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوذر (ع) شهر بهارستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

در شهر باید مثل جبهه کار کرد

اشرف با اشاره به برگزاری همایش اقتدار بسیج در شهر بهارستان اظهار کرد: جمع آوری جمعیت رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ در شهر بهارستان نماد بارز حرکت‌جمعی عمومی بود.

امیرحسین اشرف، مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوذر (ع) شهر بهارستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با اشاره به حضور نسل اول انقلاب تا دهه نودی ها در رزمایش اقتدار بسیجیان در شهر بهارستان اذعان کرد: همگان دیدند در مکانی که چندی قبل آشوبگران و اغتشاشگران انگشت شماری قصد تصرف آنجا را داشتند؛ اما حال مکان تجمع حدود ۴۰۰۰ نفر بسیجی بود.
وی افزود: در این رزمایش بزرگ از نسل اول انقلاب تا دهه نودی ها حاضر بودند و عاشقانه و داوطلبانه پرچم رژیم منحوس اسراییل و امریکا را کف کفش های خود کشیدند.

مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوذر بهارستان، رزمایش اقتدار بسیج را حرکتی بزرگ در شهر بیان کرد و گفت: به پیشنهاد و دستور فرماندهی محترم
ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر بهارستان
و با همکاری دستگاههای شهری،نظامی،انتظامی و آموزشی
فعل خواستن را صرف کردند.
اشرف ادامه داد: بارها عرض داشتم و خواهم داشت در شهر باید مثل جبهه کار کرد .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:همانطور که امام‌خامنه ای در تاریخ ۹۲/۲/۲ دستور تشکیل جبهه های فرهنگی را صادر کردند ودر سالهای اخیر از حرکتهای عمومی مردم با محوریت حلقه های میانی صحبتها داشتند.

مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوذر بهارستان جمع آوری جمعیت رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ در شهر بهارستان را نماد بارز حرکت‌جمعی عمومی بیان و عنوان کرد: حلقه های میانی از جمله بسیج اصناف، بسیج محلات، بسیج دانش آموزی اخوت ایمانی وتشکیلاتی دستگاههای شهری و اجرایی شهر عاملیت این موفقیت بود وچه بسا بهتر که نسل دهه هشتادو دهه نود را بعنوان حلقه های میانی شهر تربیت کنیم رشد کنند و خاکریزهای این جبهه را فتح کنند .

وی خاطرنشان کرد: بعنوان یکی از خادمین فرهنگی شهر عرض میکنم یقینا فعالیتهای پیش رو بسیار زیاد است که قطعا با مشارکت مردم در مورد احصاء مسائل و مشکلات مردم و محلات اقدام خواهیم کردکه این امری قابل حل است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم اخوت تشکیلاتی بین مسئولان شهر روز به روز بیشتر باشد تا بتوانیم به دست دهه هشتادی ها وحتی دهه نودی ها خرمشهر ها را فتح کنیم.

خبرنگار: الهام خانی