دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش گفت: ۶۰ هتل جدید در جزیره در حال احداث است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، محسن قریب در نشستی با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان که امروز در محل اداره کل برگزار شد، به ظرفیت‌های گردشگری و رشد سرمایه‌گذاری […]

دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش گفت: ۶۰ هتل جدید در جزیره در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، محسن قریب در نشستی با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان که امروز در محل اداره کل برگزار شد، به ظرفیت‌های گردشگری و رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این جزیره بخصوص در بخش گردشگری اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ سرمایه‌گذار اصلی در جزیره کیش فعالیت‌های چشگیری در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند که تاثیر بسیار زیادی در جذب گردشگران و در نتیجه توسعه و اشتغال در این منطقه داشته است.
وی به وجود ۵۰ هتل با ظرفیت ۱۸ هزار تخت در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: ۶۰ هتل جدید در جزیره در حال احداث است که همگی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخته خواهند شد.
دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش با اشاره به راه‌انداری ترمینال جدید فرودگاه جزیره کیش گفت: با راه‌اندازی این ترمینال تا پایان امسال، سالانه ۶ میلیون نفر می‌توانند با حضور در جزیره کیش از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بازدید کنند.

قریب بیان کرد: به زودی یک گروه از سرمایه‌گذاران جزیره کیش برای بازدید از ظرفیت‌های لرستان در حوزه های مختلف ه خصوص حوزه گردشگری به این استان سفر خواهند داشت تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این استان را مورد بررسی قرار دهند.
محمد حسین جناب مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: لرستان با ظرفیت‌های کم نظیر در حوزه‌های مختلف به خصوص گردشگری از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال و نهایت همکاری و تعامل را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اولویت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان را به صورت مکتوب در اختیار انجمن سرمایه‌گذاران کیش قرار خواهیم داد افزود: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم با حضور در لرستان و آشنایی با ظرفیت‌های مختلف استان بخصوص حوزه گردشگری نسبت به سرمایه‌گذاری در این استان اقدام کنند.