مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور گزینه پیشنهادی وزارت راه شهرسازی است سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علی‌ بهادری‌ جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خوددر توئیتر نوشت: با تصمیم رئیس‌جمهور تا پایان ماه جاری ۱۰ تغییر مدیریتی در سطح […]

مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور گزینه پیشنهادی وزارت راه شهرسازی است

سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علی‌ بهادری‌ جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خوددر توئیتر نوشت: با تصمیم رئیس‌جمهور تا پایان ماه جاری ۱۰ تغییر مدیریتی در سطح ملی و استانی صورت می‌ گیرد که مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی است.

مدیر مسئول و اعضای رسانه پایگاه خبری شهید یاران با ارسال یک پیام خبری، از دکتر سید ابراهیم رئیسی وهیئت دولت بابت حسن انتخاب نمایندگان خانه ملت که مهرداد بذر پاش فرزند شهید را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی انتخاب کردند، تقدیر وتشکر کردند.

پایگاه خبری شهید یاران نوشت: پس از گذشت ۴۳ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، به نمایندگی از تمامی خانواده های شهدا و ایثارگران خواهان توجه، جذب وبکارگیری فرزندان شاهد،نخبه، سرآمد و توانمد در پستهای دولتی و سازمانی هستیم.

پایگاه خبری شهید یاران افزود: امیدوارم فرهنگ اهمیت دادن و بکارگیری فرزندان شاهد در بروکراسی اداری کشور عزیزمان ایران به یک الگو عامه در سازمانهای دولتی تبدیل شود، چرا که ما هر چه داریم از برکت خونهای مقدس شهدای عزیزی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروزه نام ایران سربلند باشد.

امیدواریم مهرداد بذر پاش به عنوان گزینه انتخابی مسئول راه وشهرسازی کشور درسمت خود همانند شهدا عمل کند تا دیگر مسئولانی که به آرمانهای شهدا بی اعتنا هستند، بدانند فرزندان شهدا نیز همان شاخ وبرگ پدرانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی برای وطن خود جنگیدند وجان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما در امنیت وآرامش کامل زندگی کنیم.

کویستان عبدالحکیمی