مدیرکل پست استان فارس با بیان اینکه بیش از ۱۸ میلیون ترافیک کاری در این بازه زمانی در پست فارس انجام شده است، گفت: این میزان ترافیک، هزینه زیادی را از دوش شهر و شهروندان و ناوگان حمل و نقل برداشته است.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی آزادی در نشست خبری […]

مدیرکل پست استان فارس با بیان اینکه بیش از ۱۸ میلیون ترافیک کاری در این بازه زمانی در پست فارس انجام شده است، گفت: این میزان ترافیک، هزینه زیادی را از دوش شهر و شهروندان و ناوگان حمل و نقل برداشته است.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی آزادی در نشست خبری که به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست و پستچی، برگزار شد، اظهار داشت: در یکسال گذشته ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله پستی به شبکه استان وارد شده و قریب به ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار مرسوله از استان ارسال و صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸ میلیون ترافیک کاری در این بازه زمانی در پست فارس انجام شده است، افزود: این میزان ترافیک، هزینه زیادی را از دوش شهر و شهروندان و ناوگان حمل و نقل برداشته است.

مدیرکل پست استان فارس با انتقاد از اینکه با وجود ورود سازمان بازرسی دادگستری به موضوع رفع مشکل آدرس دهی در شیراز همچنان شهرداری نسبت به نصب پلاک‌های جدید پستی اقدام نکرده است، بیان کرد: تلاش بر این است که یک ایمیل ملی برای ۲۰ میلیون کاربر راه‌اندازی شود.

آزادی با بیان اینکه در مسیر هوشمند سازی نیز مقدمات کار با رونمایی سیستم‌های سورتینگ هوشمند در سال گذشته اجرایی شد، اظهار کرد: هرچند که سرانه مرسولات پستی کشور مطلوب نیست، اما امیدواریم که در آینده با افزایش سرانه مرسولات پستی شاهد توسعه کسب و کار‌ها و کاهش زیاد هزینه ارائه خدمات خواهیم بود.

وی ادامه داد: در راستای توسعه دولت الکترونیک با محوریت سازمان مدیریت، خدمات الکترونیکی از طریق سیستم رایانه‌ای و گوشی‌های همراه در دستور کار قرار گرفت. خدمات ترکیبی الکترونیکی و فیزیکی برای تکمیل زنجیره خدمت مردم در این مقوله تعریف شده است.

مدیرکل پست فارس با بیان اینکه تفکر و دیدگاه شبکه پستی در دولت جدید به سمت همکاری بیشتر با بخش‌های خصوصی است، عنوان کرد: در برنامه‌های کوتاه، بلند و میان مدت شبکه ملی پست از نگاه رقابتی به بخش خصوصی عبور کرده و به نگاه همکار ورود کرده‌ایم که نتیجه این موضوع توسعه لجستک و هوشمندسازی سریع‌تر در برنامه‌های میان مدت خواهد شد.