به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مراسم سرود «سلام فرمانده» به همت و تلاش حسین شاه نظری، مدیر پیش دبستان و دبستان رهآورد، با حضور خانواده های دانش آموزان و ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران،ظهر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱در سالن شهدا برگزار شد. حسین شاه نظری مدیر پیش دبستان ودبستان رهآورد […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مراسم سرود «سلام فرمانده» به همت و تلاش حسین شاه نظری، مدیر پیش دبستان و دبستان رهآورد، با حضور خانواده های دانش آموزان و ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران،ظهر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱در سالن شهدا برگزار شد.

حسین شاه نظری مدیر پیش دبستان ودبستان رهآورد و بانی اجرای این سرود، در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: دبستان رهآورد در این چند سال فعالیت خود همیشه تلاش کرده تا فرزندان این مرز و بوم را با سرود هایی که در آن ارزش های دینی ،اسلامی و انقلابی گنجانده شده ‌آشنا کند. که از جمله آنها برپایی پیاده روی اربعین، راهپیمایی ۲۲بهمن، روز قدس و ….. بوده است.

شاه نظری افزود: اجرای سرود های این دانش آموزان عزیز در برنامه ها و مناسبتهای خاص، نقش آفرینی به سزایی داشته و حال هدف از اجرای سرود «سلام فرمانده» در درجه اول احترام به بیانات (مقام معظم رهبری) در رابطه با «جهاد تبیین» که مقدمه ای برای اصلاح، تحول و مطالبه گری است، می باشد.

مدیر دبستان رهآورد گفت:در این جهاد و جنگ بی‌ امانی که وجود دارد، بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت -این جنگی که بین اینهاست، براستی که ما در کجای این جبهه قرار گرفته ایم و حضور داریم؟ لذا با اجرای سرود حماسی «سلام فرمانده» اعلام می داریم که فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم همچون شهدای خط مقدم جبهه ها در مقابله با جنگ نرم و برای حفظ از آب و خاک و کیان خود، و در پاسخ به بیانات فرمانده خود «سید علی خامنه ای» با افتخار، سر تعظیم فرود می آوریم و با اجرای این سرود به تمام دنیا و دشمنان اسلام و انقلاب ثابت می کنیم که ما هستیم و خواهیم بود.

وی با اشاره به فریضه «جهاد تبیین» گفت: این امر موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت (آیت‌الله خامنه‌ای) مد ظله العالی بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و حضرت آقا ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند که «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و فوری است، و هر کسی که می تواند(باید اقدام کند).

شاه نظری گفت:«جهاد تبیین» خطابی عمومی است که همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می‌توانند ایفای نقش کنند، لذا کادر دبستان رهآورد برآن شد تا قدم کوچکی در این راستا بردارد و دانش آموزان عزیز و آموزگاران ما در مدرسه مدتیست که به خوبی تمرین داشتند تا در جشن پایان سال این سرود زیبا را با فتخار اجرا نمایند و عرض ارادتی داشته باشند خدمت ساحت مقدس امام زمان( عج )و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی که وظیفه همه ماست.

ابراهیم باصری مدیر مسوول پایگاه خبری شهید یاران، از جهادگر انقلابی «حسین شاه نظری» مدیر پیش دبستان و دبستان رهآورد به خاطر اجرای زیبای این سرود ارزشمند، در جهت ارزش نهادن به آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات (مقام معظم رهبری) در ارتباط با فرضیه «جهاد تبیین» کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می دارد.

خبرنگار: کویستان عبدالحکیمی