انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران واسط میان حوزه اجرا و دانشگاه است مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور در نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، این انجمن را واسط میان حوزه اجرا و دانشگاه دانست. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های […]

انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران واسط میان حوزه اجرا و دانشگاه است

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه
های عمومی کشور در نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، این انجمن را واسط میان حوزه اجرا و دانشگاه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران به منظور برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های پیش رو ۱۹ شهریورماه به صورت مجازی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس برگزار شد.
مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ رحمت الله فتاحی، عضو هیئت مؤسس؛ منصور کوهی رستمی، رئیس و دیگر اعضای این انجمن در این نشست حضور داشتند.
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که به استان های مرزی برای بازدید از موکب‌های فرهنگی سفر کرده بود، با حضور مجازی در این نشست ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: بنده هیچ سالی توفیق بازدید از تمامی مرزها را نداشتم و شما را در این موج عظیم و عجیب حضور مردم در مراسم اربعین شریک می‌کنم؛ نهاد و همکاران کتابداران ما با دل و جان در این موکب‌ها حاضرند و خدمت می‌کنند که بسیار ارزشمند و امیدوارکننده است؛ ان‌شاءالله برکات این حضور و اقدامات در آینده به مجموعه کتابخانه‌های عمومی برسد.
وی ادامه داد: انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، در نگاه ما ظرفیت عظیم، خاص و ارزشمندی است؛ انجمنی که از یک سو از ظرفیت علمی و دانشگاهی با پشتوانه اساتید و از سوی دیگر از یک مجمع عمومی شامل کتابداران کتابخانه‌های عمومی، بهره‌مند است. اهداف انجمن از نظر ما اهدافی والا و مسیری که در پیش گرفته، اثرگذار است و می‌تواند کمک حال ما در برنامه‌ریزی‌ها و کارسازی‌های آینده کتابخانه‌های عمومی باشد. از این حیث ما همیشه در کنار انجمن بوده‌ایم، به آن احساس تعلق می‌کنیم و ان‌شاءالله همکاری‌ها و همراهی‌ها ادامه خواهد داشت.
دبیرکل نهاد تصریح کرد: تلاش بنده همواره این است که با اساتید و صاحب‌نظران حوزه کتابخانه‌های عمومی و فعالان حوزه نشر علم، تعامل داشته باشیم، صحبت های یکدیگر را بشنویم تا بتوانیم از ظرفیت طرفین به خوبی بهره‌مند شویم. ما انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران را واسط میان حوزه اجرا و دانشگاه می‌دانیم و امیدواریم انجمن بتواند به نقشی که برایش تعریف شده به خوبی عمل کند.
وی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان انجمن و هم‌افزایی این مجموعه با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: امیدوارم نتیجه این جلسه و مجموعه اقدامات و اتفاقات این انجمن در کتابخانه‌های عمومی دیده شود