رقابت ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحلۀ قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز   معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از رقابت ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحلۀ قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، […]

  معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از رقابت ۳ هزار دانش‌آموز اصفهانی در مرحلۀ قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی نم‌نبات گفت: مرحلۀ قطبی چهل ودومین دورۀ مسابقات قرآن، عترت و نماز در مقاطع متوسطۀ اول ودوم در سطح استان اصفهان در ۶ قطب برگزار شد که هر قطب، ۴۰۰ دانش‌آموز را در برمی‌گرفت و در مجموع، ۳۰۰۰ دانش‌آموز در این مرحله از مسابقات حضور داشتند.

وی اظهار داشت: چهل ودومین دورۀ مسابقات قرآن، عترت و نماز در مقاطع متوسطۀ اول ودوم در سطح استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در ۶ قطب شامل مرکزی یک به میزبانی شاهین‌شهر، مرکزی دو به میزبانی برخوار، شمال به میزبانی آران‌وبیدگل، جنوب به میزبانی دهاقان، غرب به میزبانی فریدونشهر و شرق به میزبانی ورزنه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

نم‌نبات بیان داشت: هر قطب، ۴۰۰ دانش‌آموز را در برمی‌گرفت و در مجموع، ۳۰۰۰ دانش‌آموز در این مرحله از مسابقات حضور داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با بیان اینکه مسابقات شامل دو بخش پژوهشی و آوایی می‌شود، عنوان کرد: تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفۀ سجادیه، گفتمان مهدوی، احکام و انشای نماز از جمله رشته‌های بخش پژوهشی و حفظ قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، اذان، مداحی و دعاخوانی از جمله رشته‌های بخش آوایی است.

وی ادامه داد: در آیین اختتامیه که در هر قطب به صورت مجزا برگزار شد، از دانش‌آموزان منتخب و برگزیده با اعطای تقدیرنامه و هدایایی تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برگزیده در مرحلۀ قطبی، به مرحلۀ استانی مسابقات که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد راه پیدا می‌کنند.