با وجود کسب افتخارات زیاد طوری برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم رئیس فدراسیون کشتی گفت: امسال با وجود افتخارات زیاد طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی با حضور فرمانده کل سپاه و […]

با وجود کسب افتخارات زیاد طوری برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: امسال با وجود افتخارات زیاد طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی با حضور فرمانده کل سپاه و پیشکسوتان اظهار داشت: باعث افتخار ماست که پیشکسوتان بوده‌اند که ما هستیم، خودم بهترین مدال زندگی‌ام را کنار منصور برزگر گرفته‌ام.

وی با اشاره به نتایج کشتی گفت: در سال ۱۴۰۲ نوجوانان آزاد و فرنگی، جوانان آزاد و فرنگی، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی نایب‌قهرمان جهان و قهرمان آسیا شدند اما طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم. در تاریخ ۷۰ ساله کشتی ایران چنین افتخاراتی سابقه نداشت. ما تیم یازدهم و نهم را تحویل گرفتیم و به این‌جا رساندیم. خدا را شکر که توقع‌ها تا این حد بالا رفته‌است. حسن یزدانی ۹ مدال جهان و المپیک دارد و نایب‌قهرمان جهان شده که این شوخی نیست. فشاری که من روی سرمربیانم می‌گذارم خیلی زیاد است. من زیاده خواه هستم و هر دو تیم ما باید قهرمان جهان می‌شدند و در بازی‌های آسیایی ۸ طلا می‌گرفتیم.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص منابع مالی فدراسیون گفت: سعی کردیم به پرداختی‌های وزارت ورزش و جوانان محدود نباشیم و در این مدت کیومرث هاشمی هم از روزی که آمده، برای کشتی سنگ‌تمام گذاشته است. باید تا جایی که می‌توانیم از زحمات بچه‌ها تجلیل کنیم و امروز هم با کمک برادرمان همراه‌اول، این کار را از بچه‌هایی که مدال آورده‌اند انجام می‌دهیم.

دبیر با تاکید بر نقش رسانه گفت: رسانه در جنگ امروز خیلی اثرگذار است و ما جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم