استاندار فارس گفت: پیشنهاد می‌شود در راستای کمک‌رسانی به مناطق محروم و رفع مشکلات آب، بسیج سازندگی نهضت آبخیزداری و آبخوانداری را در مناطق مختلف فارس اجرا و از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کند.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در […]

استاندار فارس گفت: پیشنهاد می‌شود در راستای کمک‌رسانی به مناطق محروم و رفع مشکلات آب، بسیج سازندگی نهضت آبخیزداری و آبخوانداری را در مناطق مختلف فارس اجرا و از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کند.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان فارس اظهار داشت: در بحث سرعت در کارها به ارگان‌های انقلابی امید بیشتری وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه سیستم‌ها و دستگاه‌های اداری خود را درگیر کاغذ بازی‌ها و قوانین خشک کرده‌اند و متاسفانه کمتر از تبصره‌ها و راهکارها برای رفع موانع استفاده می‌کنند یکی از نهادهای انقلابی که بسیار خوب در این زمینه فعالیت می‌کند بسیج سازندگی است.

استاندار فارس افزود: خوشبختانه بسیج سازندگی با این حرکت‌های جهادی اقدامات و برنامه‌های خود را معطوف به قشرهای ضعیف و کم برخوردار جامعه کرده و طرح‌هایی با دربرگیری و فراگیری اکثر جامعه هدف خود اجرایی و از اجرای برنامه‌های فردی و منحصر به فرد خودداری می‌کند که خود تلاش و گام بزرگی در تحقق عدالت است. گروه‌های جهادی در فارس علاوه بر عرصه‌های عمومی در عرصه‌های تخصصی نیز وارد عمل شده است که می‌تواند به الگویی در کشور تبدیل شود.

ایمانیه ادامه داد: استان فارس همواره در کارهای ابتکاری و خلاقانه پیش قدم بوده است لذا پیشنهاد می‌شود در راستای کمک‌رسانی به مناطق محروم و رفع مشکلات آب، نهضت آبخیزداری و آبخوانداری را در مناطق مختلف فارس اجرا کند و جلساتی با بسیج سازندگی برگزار شود تا از ظرفیت این گروه‌های جهادی در این زمینه استفاده شود.

وی عنوان کرد: استان فارس نیاز دارد که از قطره به قطره باران الهی استفاده بهینه کند بنابراین اجرای طرح‌های متعدد آبخیزداری با این اقدامات خشک اداری امکان پذیر نیست باید همه پای کار بیایند و اقدامات جهادی انجام دهند و امیدواریم به گونه‌ای اقدام شود که استان فارس الگویی در سطح کشور مطرح شود.

استاندار فارس همچنین خواستار توجه برای حفظ منابع آبی استان شد و گفت: همه به ویژه دستگاه‌های مرتبط نسبت به این مساله توجه ویژه‌ای کنند و بدانند که تحقق این مسئله و اجرای این اصلاحیه نیازمند حرکت جهادی در سطح استان است.