قصه خوش وفای به عهد دانش‌آموز روستایی تکمیل می‌شود ابوالفضل بختیاری، دانش‌آموز روستای غرغن شهرستان فریدن که پس از کسب رای در شورای دانش‌آموزی مدرسه، به شعار خود در خصوص ترمیم حیاط مدرسه عمل کرده و به این خاطر مورد تقدیر وزیر آموزش و پرورش قرار گرفته بود، امروز بازهم خوشحال‌تر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

قصه خوش وفای به عهد دانش‌آموز روستایی تکمیل می‌شود

ابوالفضل بختیاری، دانش‌آموز روستای غرغن شهرستان فریدن که پس از کسب رای در شورای دانش‌آموزی مدرسه، به شعار خود در خصوص ترمیم حیاط مدرسه عمل کرده و به این خاطر مورد تقدیر وزیر آموزش و پرورش قرار گرفته بود، امروز بازهم خوشحال‌تر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با دستور وزیر آموزش و پرورش و پیگیری‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان فریدن، حالا خبر می‌رسد که حیاط مدرسه ابوالفضل آسفالت شده و وعده او کاملا عملیاتی شده است.

همچنین، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به وی قول تامین وسایل ورزشی مورد نیاز مدرسه را داده بود که با مساعدت معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، این تجهیزات روز شنبه آینده به مدرسه ابوالفضل خواهد رسید.