آغاز طرح دریافت گواهینامه یک روزه موتورسیکلت در اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با هدف کاهش هزینه و تسریع در فرایند صدور گواهینامه طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت در اصفهان آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی اصغر زارع رئیس پلیس راهنمایی […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با هدف کاهش هزینه و تسریع در فرایند صدور گواهینامه طرح دریافت گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی اصغر زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در طرح دریافت گواهینامه آسان، افراد متقاضی دریافت گواهینامه به آسانی و در کمترین زمان در عرض یک روز می توانند گواهینامه موتورسیکلت خود را دریافت کنند و تمامی مراحل حضوری اخذ گواهینامه را در یک روز انجام دهند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: این طرح با هدف کاهش ۵۰ درصدی هزینه ها، تسریع در فرایند صدور گواهینامه، کاهش تعداد افراد فاقد گواهینامه و افزایش ایمنی تردد برای موتورسیکلت سواران و کاهش سوانح رانندگی اجرا می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متقاضیان دریافت گواهینامه موتور سیکلت به صورت اینترنتی پس از ثبت نام در سامانه آموزشگاه رانندگی ایرانیان به آدرس www.iranianmotorco.ir اهزار هویت می شوند، همچنین داشتن پلاک موتورسیکلت در سامانه شماره گزاری به نام فرد یا والدین الزامی است و باید در زمان ثبت نام، اطلاعات موتور سیکلت در سامانه ثبت شود.