شورکردستانیها در ۴۵مین بهار انقلاب کردستانیهای همیشه در صحنه امروز در ۴۵ مین جشن بهار انقلاب با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد شکوه، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به دشمنان ثابت کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مراسم یوم‌الله ۲۲بهمن همزمان با سراسر کشور […]

کردستانیهای همیشه در صحنه امروز در ۴۵ مین جشن بهار انقلاب با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد شکوه، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به دشمنان ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مراسم یوم‌الله ۲۲بهمن همزمان با سراسر کشور صبح امروز در همه شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد و مسئولان ارشد استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند.
راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در اقصی نقاط استان کردستان سبب شد کودکان و نوجوانان همراه با خانواده در این جشن عظیم انقلاب حضور فعال داشته باشند، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها هم در این راهپیمایی با همراه داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران قاب‌های ماندگاری بر جای گذاشتند.
حضور جوانان و نوجوانان بخصوص دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران و هنرمندان، بازاریان و اصناف در کنار مسئولان چهره زیبایی به این نمایش عظمت و اقتدار مردم سنندج بخشیده است.

پیرمردهایی که با در دست داشتن عکسهای سردار سلیمانی از همان ساعات اولیه صبح در میدان آزادی منتظر حضور مردم و شروع راهپیمایی بودند.

همخوانی دختران انقلابی در سرود دسته‌جمعی زیبایی خاصی به مراسم بخشید.

استاندار کردستان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج اظهار داشت:حماسه راهپیمایی امروز هم پشتوانه مححضور مردم درخت تنومند انقلاب را مستحکم‌تر کردکمی برای جبهه مقاومت و شرایطی است که ما در منطقه شاهد برآن هستیم و هم انشاالله مقدمه حماسه بزرگتر در ۱۱ اسفند ماه خواهد بود.

زارعی کوشا گفت:امروز مردم با حضور خود به تمام دشمنان یک بار دیگر ثابت کردند که پای انقلاب و تمام ارزش‌های آن خواهند بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی یک ضربه سهمگین برپیکره استکبار جهانی بوده است،گفت:همه اقشار ملت ایران در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بوده‌اند و عهد و میثاق مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر شده است.

سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی این انقلاب توطئه چینی و تحریم را بر علیه ملت ایران آغاز کردند،گفت:امروزمردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر حماسه آفریدند و یاس و ناامیدی را روانه دشمن کردند.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: مردم امروز با حضور خود یک بار دیگر پشتیبانی خود به این نظام را به دشمنان قسم خورده نشان دادند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی امروز با حضور کم‌نظیر مردم محکم‌تر شده است،افزود:هرکسی که بخواهد مقابل مردم بی ایستد او را در چرخ‌دنده‌های پیشرفت این انقلاب حذف و از بین می‌بریم.

کویستان عبدالحکیمی