تحقق کارآمدی نظام، عدالت و خدمت صادقانه هدف مشترک قوای سه‌گانه کشور استاندار کردستان گفت: قوای سه‌گانه کشور هدف واحدی را دنبال می‌کنند که تحقق کارآمدی هر چه بیشتر نظام، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و تقویت عدالت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و […]

تحقق کارآمدی نظام، عدالت و خدمت صادقانه هدف مشترک قوای سه‌گانه کشور

استاندار کردستان گفت: قوای سه‌گانه کشور هدف واحدی را دنبال می‌کنند که تحقق کارآمدی هر چه بیشتر نظام، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و تقویت عدالت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت هفته‌ قوه قضاییه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفت تیر گفت: شهید بهشتی از نظریه‌پردازان بزرگ انقلاب و اسلام بود که با ترویج اندیشه‌های امام راحل، حقیقت انقلاب اسلامی را در بعد ملی و جهانی تبیین کرد.

وی قوه قضاییه را از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: دستگاه قضا در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در مسیر رشد و بالندگی با ارائه خدمات عدالت محور گام برداشته است.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز قوه قضاییه در اوج اقتدار و کارآمدی است، گفت: هماهنگی مطلوب و تنگاتنگی بین بخش‌های اجرایی و قضایی استان برقرار است که نتیجه آن ارائه خدمات بهتر به مردم و کمک به رشد و اعتلای استان خواهد بود.

زارعی‌کوشا در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر تمام تلاش خود را برای انداختن جوانان در دام اعتیاد بکار بسته‌اند ولی هیچ وقت این معضل از نگاه ستاد مبارزه با نواد مخدر استان دور نبوده‌ و مقابله با آنها با جدیت ادامه دارد.

استاندار کردستان در پایان ضمن یادآوری سالروز شهادت سردار حاج هوشنگ ورمقانی ملقب به چمران کُردستان، افزود: حُسن خلق، صلابت، تواضع و فروتنی از ویژگیهای برجسته اخلاقی و رفتار آن شهید عزیز بود که امیدواریم خداوند به همه ما لیاقت قدم برداشتن در راه شهدا را عنایت فرماید.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان