تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۲۳۲ اداره استان اصفهان حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به اینکه در حال حاضر شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۲۳۲ اداره استان اصفهان تشکیل شده اظهار داشت: از زمان تشکیل این شوراها تا کنون به صورت تخصصی جلساتی را با دبیران این […]

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۲۳۲ اداره استان اصفهان

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به اینکه در حال حاضر شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۲۳۲ اداره استان اصفهان تشکیل شده اظهار داشت: از زمان تشکیل این شوراها تا کنون به صورت تخصصی جلساتی را با دبیران این شوراها برگزار کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان صبح امروز در همایش سراسری دبیران و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به عملکرد این ستاد در در مدت ۷ ماه گذشته اظهار داشت: در بحث مطالبه‌گری اتفاقات خوبی رقم خورد و از ابتدای کار که موضوع مطالبه‌گری عفاف و حجاب و تحصن بانوان محجبه آغاز شد، ما حدود ۲۰ روز بانوان اصفهانی را در گلستان شهدا جمع کردیم و هر روز یکی از مسؤولان برای پاسخگویی در جمع آن‌ها حاضر می‌شد.

وی با بیان اینکه در ۲۳۲ اداره استان اصفهان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده از شناسایی ۱۰۰معروف و ۱۰۰منکر اجتماعی در ادارات خبر داد و افزود: پس از شناسایی این معروف و منکر ها آنها را در اختیار شورای امر به معروف و نهی از منکر آن‌اداره قرار دادیم و موظف هستند بستر ترویج معروف و ظرفیت مهار و مدیریت منکرات را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به استفاده از ظرفیت گروه‌های فرهنگی سطح شهر اصفهانبیان کرد: این گروه‌ها در مترو و نقاط گردشگری با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان همچنین از بسته فرهنگی عفاف و حجاب ویژه مدارس یاد کرد و گفت: این بسته را به صورت بازی تدوین کرده‌ایم و در اختیار مدارس قرار داده‌ایم که با استقبال خوبی روبه‌رو شد و امیدواریم سال آینده این امر به صورت گسترده‌تر انجام شود.

وی در پایان گفت: امسال برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت تخصصی آموزش تذکر لسانی برگزار کردیم که در نوروز امسال این افراد در نقاط مختلف اصفهان حضور داشتند.
خبرنگار: الهام خانی