نشست کارشناسان روابط عمومی کلیه ادارات و نهادهای دولتی در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اولین کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی شهرستان به ریاست محمد صادقی معاون سیاسی فرمانداری و با حضور کلیه کارشناسان روابط عمومی ادارات و اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در محل سالن شهدای دولت فرمانداری مریوان برگزار شد. به […]

اولین کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی شهرستان به ریاست محمد صادقی معاون سیاسی فرمانداری و با حضور کلیه کارشناسان روابط عمومی ادارات و اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در محل سالن شهدای دولت فرمانداری مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛محمد صادقی معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی فرمانداری گفت:رسالت این کمیته، اطلاع رسانی دقیق و سریع، جهت ایجاد فضای شفاف انتخاباتی و تنویر افکار عمومی است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه و روابط عمومی دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری برای برگزاری یک انتخابات سالم،افزود:اطلاع رسانی به موقع،صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری در امر برگزاری انتخابات سالم است که می تواند علاوه بر حضور پر شور مردم در پای صندوق های اخذ رای ، از بروز هرگونه ابهام آفرینی در برگزاری انتخابات ممانعت کند.

صادقی در پایان با بیان این که اخبار انتخاباتی در حوزه انتخابات باید با نظارت ستاد انتخابات شهرستان و رئیس این ستاد اعلام شود،اعضای کمیته اطلاع رسانی برای صحت و اتقان خبر، آخرین اخبار را از دبیرخانه ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان دریافت کنند.

در پایان جلسه،کارشناسان روابط عمومی ادارات به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و به سوالات آنها پاسخ داده شد.

در این جلسه کارشناس روابط عمومی بهزیستی شهرستان مریوان نیز حضور داشت.