۶ بازی پیش رو برای طلایی پوشان سرنوشت ساز است مورایس: سپاهان با هدف بُرد مقابل نفت وارد نقش جهان شده بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت آبادان گفت: برای سپاهان مهم بود که سال جدید را با بُرد شروع […]

۶ بازی پیش رو برای طلایی پوشان سرنوشت ساز است

مورایس: سپاهان با هدف بُرد مقابل نفت وارد نقش جهان شده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت آبادان گفت: برای سپاهان مهم بود که سال جدید را با بُرد شروع کند، می‌دانستیم که بازی ساده‌ای را در پیش نداریم، تیم حریف از شانس‌های آخر خود برای بقا در لیگ استفاده می‌کردو این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کرد.
وی با بیان اینکه وجود ۶ بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی، برای ما کمی مشکل ساز شده بود، افزود: در این بازی سپاهان چند موقعیت داشت که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، به نفت هم تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آروزی موفقیت می‌کنم تا بتوانند در لیگ بماند.
مورایس در ادامه با اشاره به اینکه ما ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی برای ما حکم فینال را دارد ادامه داد: اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده و فکر نمی‌کنم که بازی‌های آسانی در پیش داشته باشیم.