اولین کنفرانس فرانچایز و و اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در سایت نمایشگاهی اصفهان برپا می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، این نمایشگاه در نخستین دوره برگزاری با حضور موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه های متنوع کسب‌ وکار […]

اولین کنفرانس فرانچایز و و اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در سایت نمایشگاهی اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، این نمایشگاه در نخستین دوره برگزاری با حضور موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه های متنوع کسب‌ وکار و فرانچایز برپا خواهد شد. هدف از برگزاری این رویداد نمایشگاهی تمرکز بر موضوعاتی همچون برند سازی، مشارکت برای توسعه کسب و کارها، بازاریابی، تحقیق و توسعه، تجاری‌سازی محصولات، استقرار سیستم‌های مالی هوشمند، حقوقی و لجستیکی خواهد بود.
این نمایشگاه با برگزاری کنفرانس بین‌المللی انجمن فرانچایز و تقدیر از فرانچایزهای پیشرو در روز ۲۷ تیرماه و نیز برپایی ۱۶ سمینار، کارگاه و میزگرد با محوریت توانمندسازی و فرهنگ‌سازی زنجیره تامین، استارت آپ‌های حوزه کسب و کار، کوچینگ کسب و کار، قوانین مالیاتی کسب و کارها، مهارت‌های کار تیمی و توسعه کسب و کارهای دیجیتال و رشد فردی و برندسازی شخصی در طول چهار روز تلاش دارد به افزایش اطلاعات و تجربیات بازدیدکنندگان این رویداد بیش از پیش بیافزاید.
اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان توسعه کسب و کار، مدرسان بازاریابی و تبلیغات و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعت‌گران گرامی خواهد بود.