امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایران قوی دشمنان را به هراس انداخته و حالا آنان با آشوب و فتنه به دنبال ضربه زدن هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در نماز جمعه این هفته با بیان این که عفت درون در هر انسان تولید حجاب بیرون می کند، […]

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایران قوی دشمنان را به هراس انداخته و حالا آنان با آشوب و فتنه به دنبال ضربه زدن هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در نماز جمعه این هفته با بیان این که عفت درون در هر انسان تولید حجاب بیرون می کند، گفت: کسانی که حیای درونی دارند به طبع حجاب بیرونی دارند و هیچ گاه دچار لغزش و خطا نمی شوند.

وی افزود: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم هستند و هر بار به بهانه ای ایجاد فتنه می کنند و در سال ۸۸ بهانه تقلب در انتخابات و سال ۹۸ هم به بهانه گرانی بنزین و حالا هم به بهانه حجاب آشوب به راه انداختند.

امام جمعه موقت اصفهان به ناکامی دشمنان در حوادث اخیر اشاره کرد وگفت: دشمنان پس از اتمام آشوب ها با شایعه پراکنی متعدد و تبلیغات دروغ سعی داشتند وضعیت کشور را ملتهب نشان دهند که در این خصوص هم شکست خوردند.

آیت الله مهدوی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، افزود: دشمن با حجاب و بی حجابی افراد کاری ندارد و هدف اصلی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشرفت های صورت گرفته و ایران قوی دشمنان را ترسانده و به همین دلیل به دنبال فتنه انگیری هستند.

آیت الله مهدوی افزود: در کشورهای غربی و اروپایی هم در زمان هایی اغتشاش و اعتصاب وجود دارد اما اینجا بحث بر روی جمهوری اسلامی است.

وی خطاب به دولت های غربی گفت: چرا جایگاه زنان را در حد کالا و تبلیغات پایین می آورند و در مقابل ادعای حمایت از زنان ایران دارند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: زنان و دختران متعهد ایرانی با حجاب خود در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و ورزشی حضور مقتدرانه دارند و نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند.