“پیشکش” به آرژانتین رسید فیلم کوتاه “پیشکش” ساخته بختیار خلیلی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان به بخش رقابتی چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌ کودک و نوجوان بوئینس آیرس در آرژانتین راه پیدا کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان بوئنس آیرس با هدف […]

“پیشکش” به آرژانتین رسید


فیلم کوتاه “پیشکش” ساخته بختیار خلیلی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان به بخش رقابتی چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌ کودک و نوجوان بوئینس آیرس در آرژانتین راه پیدا کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان بوئنس آیرس با هدف معرفی و اکران آثار مختص به کودک و نوجوان از فیلمسازهای سراسر دنیا ۲۹ شهریور الی ۱۰ مهر با اکران و معرفی آثار کوتاه در هر بخش در پایتخت این کشور بصورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.
تصویر برداراین فیلم را زانیار لطفی برعهده داشته است و مبین قادری به عنوان صدابردار، برزان رستمی تدوین و صداگذاری، فرزین ابراهیمی، ثریا ابراهیمی به عنوان بازیگر، رسول احمدی مدیر تولید، فرهاد مطاعی عکاس و تصویر هوایی ، عرفان قاسمی پور دستیار کارگردان ، محمد احمدی تصحیح رنگ ، شیلان برهانی طراحی پوستر ، خبات نودینیان استوری برد ، فاروق کیانپور و حامد حیدری دستیاران تولید ، سوران رحیمی دستیار تصویربردار ، جمال زندی و حیدر زندسلیمی حمل و نقل و صدیق زندسلیمی در بخش تدارکات بختیار خلیلی را یاری رسانده اند.
در خلاصه داستان فیلم کوتاه پیشکش آمده است که در یک روستای دور افتاده در کردستان، پسر بچه ای وسیله ای برای سر درد مادرش از شهر سفارش میدهد، و هر بار که می خواهد آنرا به او بدهد اتفاقاتی می افتد.
این فیلم پیش از این نیز با مسئولیت پخش بین المللی آژانس پخش کات فیلم در حشنواره های مختلف داخلی و خارجی جوایز ارزنده ای را توانسته است در بخش های مختلف از آن خود کند.

کویستان عبدالحکیمی