محمود احمدی بیغش در گفتگویی اظهار داشت: از پاسخ وزیر نفت به سؤالش قانع شده و نیازی به مطرح کردن آن در نشست علنی نیست. نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این پرسش درباره مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت نسبت به مردم منطقه‌های نفت‌خیز بوده است به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به […]

محمود احمدی بیغش در گفتگویی اظهار داشت: از پاسخ وزیر نفت به سؤالش قانع شده و نیازی به مطرح کردن آن در نشست علنی نیست. نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این پرسش درباره مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت نسبت به مردم منطقه‌های نفت‌خیز بوده است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از حوزه مجلس ایرنا،محمود احمدی بیغش در گفتگویی اظهار داشت: از پاسخ وزیر نفت به سؤالش قانع شده و نیازی به مطرح کردن آن در نشست علنی نیست.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این پرسش درباره مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت نسبت به مردم منطقه‌های نفت‌خیز بوده است.
به گزارش نصیرنیوز به نقل از ایرانا،سؤال نماینده شازند از وزیر نفت در دستور کار این هفته نشست علنی مجلس قرار داشت. مسئولیت‌های اجتماعی در ایران بر عهده دولت است که وزارت نفت از طرف دولت، این مسئولیت‌ها را در مناطق همجوار نفتی دنبال می‌کند.
اواخر مرداد ماه وزیر نفت از اختصاص ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه خبر داد که اغلب در استان‌های نفت‌خیز و گازخیز هزینه می‌شود.
جواد اوجی گفت: «در ماه‌های اخیر، حدود ۳۸۵ پروژه عام‌المنفعه مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۵۵۶ میلیارد تومان انجام شده و به دستگاه‌های بهره‌بردار ذی‌نفع در استان‌ها تحویل داده شده است.»