شمار شهدای غزه به ۲۴ هزار تن رسید وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به حدود ۲۴ هزار تن خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر تا کنون ۲۳ هزار و […]

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به حدود ۲۴ هزار تن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر تا کنون ۲۳ هزار و ۹۶۸ فلسطینی در تجاوزات صهیونیست‌ها به این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایت‌ها را ۶۰ هزار و ۵۸۲ تن اعلام کرد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز بخشی از آخرین آمار تلفات خود در نبرد زمینی در غزه را اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد زمینی هزار و ۱۰۶ نظامی آن زخمی شده‌اند که حال ۲۴۰ نفر از آنها وخیم است.

رژیم صهیونیستی همچنین از مجروح شدن ۱۲ افسر و نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

طی ۱۰۰ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده‌ است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام مقاومت مغایرت دارد.