علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در مجلس با انتقاد از عملکرد بنیاد شهیدو امور ایثارگران در همه زمینه ها و بطور خاص تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت ها و نهادها از بی مهری و عدم خدمات دهی مناسب قاضی زاده به جامعه هدف انتقاد کرد. به گزارش […]

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در مجلس با انتقاد از عملکرد بنیاد شهیدو امور ایثارگران در همه زمینه ها و بطور خاص تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت ها و نهادها از بی مهری و عدم خدمات دهی مناسب قاضی زاده به جامعه هدف انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، دبیر اول فراکسیون ایثارگران و نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای عالی ایثارو شهادت کشور خطاب به امیر آبادی و قاضی زاده هاشمی گفت:

دوسال است درباره اهمیت به ایثارگران در رسانه ها صحبت می کنید اما من و مردم گله مندیم. کجای بند دال تبصره ۲۰ اجرا شده؟ کجای استفساریه ماده ۱۰۰ درباره ایثارگران، مناطق جنگی و ماده ۳۸ اجرا شد و چرا به دروغ پمپاژ خبری در جامعه می کنید؟

نقش حقوقی شما برای ایثارگران کجاست ؟ شما نه تعاملاتتان با جامعه هدف درست و نه رفتارتان درباره قوانین صحیح است و ادعا می کنید خدمت می کنید و خدمات می دهید؟

من درباره بند دال با آقای امیری فراکسیون ایثارگران مجلس صحبت کردم و ادعا می شود این موضوع اجرا شده ولی در بسیاری از جاهای کشور کاری انجام نشده و فرزندان مظلوم ایثارگر کشور بلاتکلیف هستند.

آقای قاضی زاده وقتی شما به بنیاد شهید رفتید ما همه امیدوار بودیم با تجارب و تعلق خاطر و عضو جامعه ایثارگری کشور بودن خدمت کنید اما کدام طرح را راه اندازی کردید و کدام خدمت برجسته را انجام دادید؟

هیچ! شما رییس بنیاد هستید؛ با برنامه وارد شده اید، معاون رئیس جمهور هستید و کاری نکرده اید! اگر شما کاری نکنید ما به عنوان نماینده مجلس چه پاسخی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران داریم؟

به مردم گزارش دهید و واقعیت های ملموس را بگویید که اینها جانشان را مظلومانه فدای انقلاب اسلامی و مردم ایران کردند اما مورد بی مهری واقع می شوند.

من از نمایندگان مجلس خواهش می کنم بررسی کنند اثرگذاری قوانین ایثارگری در خانواده های ایثارگری کشور چقدر است و تصمیم گیری بر همان مبنا باشد.