جایگاه بحق فرزندان نخبه وسرآمد شهدا و ایثارگر در ادارات اصفهان را چه کسانی به واسطه گری گرفته اند؟! پایگاه خبری شهید یاران از استاندار ومعاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به دلیل اجحاف در جهت جذب و بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگر برای چندمین بار به درخواست جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران مطالبه گری […]

جایگاه بحق فرزندان نخبه وسرآمد شهدا و ایثارگر در ادارات اصفهان را چه کسانی به واسطه گری گرفته اند؟!

پایگاه خبری شهید یاران از استاندار ومعاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به دلیل اجحاف در جهت جذب و بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگر برای چندمین بار به درخواست جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران مطالبه گری میکند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ استاندار محترم استان اصفهان و جناب جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، ضمن تقدیر وتشکر بابت برگزاری نشست خبری با مدیران رسانه های اصفهان و به حسن نیت وبیانات شما در راستای مطالبات رسانه ها در نشست خبری که با مدیران رسانه ها که طی چند روز اخیر بر گزار شد.

سوال اینجاست
جناب آقای استاندار و جناب جان نثاری باتوجه به برگزاری چندین جلسه…. آیا در راستای جایگاه ومنزلت ایثارگران چه تعداد از مدیران، فرمانداران، مسئولین عالی رتبه ومعاونین استاندار و مشاورین استاندار و دستگاههای اجرایی از فرزندان شاهد، فرزندان ایثارگران وجانبازان و نخبه ها ی سرآمد و کار آمد در ادارات را جذب و برای آنها اشتغال فراهم کردند؟!

این مهم برای مجموعه رسانه ای پایگاه خبری شهید یاران بسیار نگران کننده است، چون یک مطالبه بحق مردمی و حق اصلی فرزندان شاهد وایثارگر است که چرا باید به منزلت و جایگاه شهدا و ایثارگران در دولت سیزدهم با عنوان (شعار دولت انقلابی و دولت مردمی)
و طبق آمارهای جامعه ایثارگران نخبه وسرآمد وتوانمد استان نباید از این ظرفیتها در جهت بکارگیری نیروهای انقلابی ومتخصص استفاده شود؟!

طبق شنیده ها و رصدهایی که در شبکه های اجتماعی بیان می شود، خیلی از مردم گلمندند از اینکه آیا انتصابات مدیران دستگاهها وادارات استان اصفهان افرادی بودند که در ستادهای سید ابراهیم رئیسی فعالیت داشتند، منصوب شدند. یا افرادی هستند که به واسطه ارتباطات و…. به مقام ومنزلت رسیدند؟
آیا با توجه به فرموده شهید دکتر مصطفی چمران در مورد بکارگیری افراد در ادارات دولتی ودستگاهها که تخصص وتعهد و مردمداری که مسئولان باید درجهت خدمت صادقانه به مردم را داشته باشند، اجرا شده است؟
آیا این به عینه خیانت در حق خون شهدایی نیست که جانشان را برای امنیت امروز ما در طبق اخلاص گذاشتند، اما امروز فرزندان آنها با بهترین تخصص و تجربه و مهارت باید بکار گرفته نشوند؟!

پایگاه خبری شهیدیاران باتوجه به بیانات استاندار محترم و معاون سیاسی امنیتی استانداری منتظر پاسخ شما وانتشار برای شفافیت مردم شهید پرور استان اصفهان می‌باشد؟