آرنولد آگوست گفت: در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا سلبریتی‌ها باید در چارچوب ارزش‌های مدنی و اجتماعی تعریف شده رفتار کنند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،در روز‌های اخیر بسیاری از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌های داخلی و حتی خارجی به بهانه اتفاقهای اخیر در کشور و با سوء […]

آرنولد آگوست گفت: در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا سلبریتی‌ها باید در چارچوب ارزش‌های مدنی و اجتماعی تعریف شده رفتار کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،در روز‌های اخیر بسیاری از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌های داخلی و حتی خارجی به بهانه اتفاقهای اخیر در کشور و با سوء استفاده از موقعیت خود در میان مردم، اقدام به تحریک عواطف عمومی و دعوت به آشوب کردند.

در راستای بررسی قوانین مدنی کشور‌های مختلف در مورد سلبریتی‌ها و افرادی که دارای محبوبیت اجتماعی هستند این بار باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه‌ای با آرنولد آگوست، کارشناس و تحلیلگر آمریکایی با این موضوع ترتیب داده که مشروح آن از نظر خوانندگان می‌گذرد،آیا سلبریتی‌ها در تمام کشور‌ها باید در چارچوب قانون عمل کنند یا اینکه خودشان می‌توانند رهبری گروهی از جامعه را برای هدایت در بخش‌هایی به عهده بگیرند؟
آرنولد آگوست: سلبریتی‌ها نیز مانند سایر اقشار جامعه در تمام کشور‌ها باید در چارچوب قانون عمل کنند. من حداقل در مورد آمریکا مطمئن هستم که هیچ چهره شناخته شده‌ای که خود را سلبریتی بداند نمی‌تواند در آمریکا پا را فراتر از قانون بگذارد. برای مثال در حوزه جرم شناسی اگر شما به مراجع قانونی آمریکا رجوع کنید خواهید دید که هر ساله بسیاری از بازیگران هالیوود، فوتبالیست‌های سرشناس، چهره‌های ورزشی و … در آمریکا مثلاً به جرم رانندگی با سرعت غیرمجاز در اتوبانها، یا مصرف بیش از حد نوشیدنی‌های الکلی در حین رانندگی توسط پلیس دستگیر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها پس از بررسی دقیق جرمی که مرتکب شده اند باید جریمه پرداخت کنند و یا به زندان بروند.برای بسیاری از سلبریتی‌هایی که مثلاً در حالت مستی حین رانندگی دستگیر می‌شوند کلاس‌های آموزشی به مدت ۳۰ ماه و تعلیق مجوز‌های کار آن‌ها تا دو سال در نظر گرفته می‌شود.