مدیر جهاد کشاورزی سیمرغ از قلع و قمع ۸ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان در سال گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمد نقی طالبیان گفت: ۲۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز پارسال در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شد که ۸ فقره […]

مدیر جهاد کشاورزی سیمرغ از قلع و قمع ۸ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمد نقی طالبیان گفت: ۲۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز پارسال در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شد که ۸ فقره به مساحت ۴ هزار و ۵۱۰ متر مربع قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ افزود: کارشناسان مروج پهنه این شهرستان ضمن بازدید و دهگردشی‌های مستمر خود به موارد تغییر کاربری‌های غیر مجاز با نگاهی ویژه توجه داشته و گزارش‌های مربوطه را برای پیگیری قضایی به اداره امور اراضی این شهرستان اعلام می‌کنند.

طالبیان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، کارگاه توجیهی تغییر کاربری ساخت ساز‌های غیر مجاز با حضور مسوولین و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز جهاد دهستان شهید حاجیان و کارشناسان مروج پهنه جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ در محل مرکز جهاد کشاورزی شهید حاجیان برگزار شد.