مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از بازگشایی خیابان توحید تا ۱۵ شهریورماه و تکمیل و بهره برداری از این پروژه در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اعلام این خبر گفت: خیابان توحید تا پانزدهم شهریورماه برای تردد […]

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از بازگشایی خیابان توحید تا ۱۵ شهریورماه و تکمیل و بهره برداری از این پروژه در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اعلام این خبر گفت: خیابان توحید تا پانزدهم شهریورماه برای تردد خودروها بازگشایی می‌شود و حدود سه ماه بعد نازک‌کاری این پروژه انجام و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.
او افزود: پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید بر اساس سیاست‌های کلان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در نظر گرفته شده و از سال‌های گذشته جزو اولویت‌های این حوزه در منطقه پنج بوده است.
به گفته رضایی، پارکینگ زیرسطحی توحید به غیر از فضای پارک دوچرخه و موتور سیکلت، ظرفیت پارک ۳۷۰ خودرو را دارد که دو رمپ ورودی و دو رمپ خروجی برای خودروها و دسترسی‌های عمودی برای خروج شهروندان را نیز شامل می‌شود.
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پارکینگ بیش از ۱۲ هزار مترمربع زیربنا دارد، خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
او ابراز امیدواری کرد که تکمیل این پروژه منجر به کاهش ترافیک خیابان‌های توحید شمالی و جنوبی و خیابان‌های نظر شرقی و میانی شود.