نظارت مهندسان ناظر ساختمان در فارس فقط به شکل سیستمی انجام می‌شود به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران،صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با یاد آوری اینکه صاحبان کار این اختیار را ندارند که مهندسان ناظر را خودشان انتخاب کنند گفت: تمام ارجاعات مربوط به نظارت مهندسان ناظر ساختمان در […]

نظارت مهندسان ناظر ساختمان در فارس فقط به شکل سیستمی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران،
صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با یاد آوری اینکه صاحبان کار این اختیار را ندارند که مهندسان ناظر را خودشان انتخاب کنند گفت: تمام ارجاعات مربوط به نظارت مهندسان ناظر ساختمان در استان که تا پیش از این محدود بود به شکل نامحدود اجرا می‌شود.

مجتبی زوربخش، افزود: تا قبل از آغاز فعالیت هیات رئیسه نهم نظام مهندسی، ارجاعات سیستمی تا سقف چهار هزار متر مربع و مازاد بر آن مشمول ارجاع دستی بود و صاحبان کار این اختیار را دارند که مهندسان ناظر را خودشان انتخاب کنند.

او ادامه داد: هیات مدیره دوره نهم در ابتدا سقف ارجاعات را از چهار هزار متر مربع به ۱۴ هزار متر رساند و هم اینک نیز سقف ارجاعات سیستمی در شیراز و استان به شکل نامحدود است یعنی تمام کار‌های نظارتی به شکل سیستمی ارجاع می‌شود.
وی، در خصوص تعیین ظرفیت ویژه و اشتغال به کار برای مهندسان دارای پایه ارشد هم گفت: به دنبال تعامل با اداره کل راه و شهرسازی فارس برای پایه ارشد ظرفیت ویژه اشتغال به کار تعریف شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس ادامه داد: بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل که مصوبه هیات مدیره را اخذ کرده و هم اینک در مرحله انتخاب مشاور است، پرداخت حق الزحمه کارکنان این مجموعه بر اساس چارت سازمانی اجرا می‌شود.
زوربخش، در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل هم گفت: این طرح در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد که با نهایی شدنش، میزان حقوق و مزایای شغلی شاغلان، با هدف افزایش بهره‌وری و ارتقاء کیفیت خدمات، تعیین می‌شود.