به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان متن این پیام به این شرح است: در فرهنگ غنی اسلامی کار و تلاش نوعی عبادت و وسیله تقرّب الهی شمرده‌ می شود و کارگر انسانی ارزشمند و نیرویی فعال برای بالندگی جامعه اسلامی است. در آیات قرآن و روایات اسلامی، […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان متن این پیام به این شرح است:

در فرهنگ غنی اسلامی کار و تلاش نوعی عبادت و وسیله تقرّب الهی شمرده‌ می شود و کارگر انسانی ارزشمند و نیرویی فعال برای بالندگی جامعه اسلامی است. در آیات قرآن و روایات اسلامی، ارزش مقام کارگر با والاترین مراتب انسانی و بندگان صالح و شایسته خداوند مقایسه شده است و این نشان می‌دهد مقوله کار، خدمت و تولید اقتصادی در منظر دینی، موضوعی ارزشمند است.

امروزه کارگران محور توسعه اقتصادی و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند که تکریم جایگاه آنها و رسیدگی به مشکلاتشان امری ضروری و ارزشمند است.

مدیریت شهری فلاورجان با تلاش کارگران زحمت‌کش توانسته در امور مختلف شهری از نظافت معابر تا اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی به مردم خدمت کند.

فرارسیدن روز کارگر بهانه‌ای است تا از تمام این افراد که عضو خانواده بزرگ مدیریت شهری و بازوهای توانمند خدمت به دیار شهیدان خط شکن هستند، تقدیر و تشکر نمائیم.