بارش در همه محورهای اصفهان رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: بارش باران در همه محورهای استان اصفهان گزارش شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از پایگاه خبری پلیس، علی مولوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان باتوجه‌به بارش باران و برف از شب گذشته تاکنون اظهار کرد: […]

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: بارش باران در همه محورهای استان اصفهان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از پایگاه خبری پلیس، علی مولوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان باتوجه‌به بارش باران و برف از شب گذشته تاکنون اظهار کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی بارش باران و برف گزارش شده است.

وی افزود: براین‌اساس در حال حاضر در محورهای کوهپایه – نائین، جنوب استان به سمت شهرضا و سمیرم، محورهای غرب، آزادراه کاشان به اصفهان و محور نائین به اردستان بارش باران را داریم.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به اینکه در گردنه‌ها نیز بارش برف گزارش شده است، ادامه داد: این در حالی است که خوشبختانه هیچ محوری مسدود اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم باتوجه‌به شرایط بارشی از سفر غیرضروری خودداری کنند، گفت: در صورت سفر رانندگان باید تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند و از سالم‌بودن بخاری خودرو و برف‌پاک‌کن اطمینان داشته باشند.

مولوی رعایت فاصله طولی را برای همه رانندگان ضروری دانست و گفت: رانندگان خودروهای سنگین و ناوگان حمل مسافر و تریلی‌های کشنده در جاده‌های لغزنده‌های نیز باید بادقت بیشتری رانندگی کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از شب گذشته تاکنون حادثه ترافیکی خاصی گزارش نشده است.