در آیینی با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و پیشکسوتان ورزش استان از قهرمانان پارالمپیکی کرمان تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخیتجلیل از قهرمانان پارالمپیکی استان کرمان ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات پارالمپیک،۲۰۲۰ توکیو بودند و دو مدال طلا و […]

در آیینی با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و پیشکسوتان ورزش استان از قهرمانان پارالمپیکی کرمان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخیتجلیل از قهرمانان پارالمپیکی استان کرمان ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات پارالمپیک،۲۰۲۰ توکیو بودند و دو مدال طلا و یک مدال نقره حاصل تلاش این ورزشکاران است.

به گفته سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم تاکنون ۱۹ موفقیت در ورزش قهرمانی داشتیم که ۹ مورد آن در حوزه ورزش بانوان بوده است.

وی، حضور زهرا نعمتی به‌ عنوان پرافتخارترین ورزشکار پارالمپیکی کشور را نمونه‌ای از حضور بانوان ایرانی در عرصه ورزش دانست و گفت: خانم‌ها در کشور با امید و با نشاط در فعالیت‌های اجتماعی حضور دارند و جمهوری اسلامی به نقش‌آفرینی زنان در کشور اهمیت داده است.

پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم از آماده افتتاح بودن سه ورزشگاه بزرگ در سطح استان کرمان خبر داد و افزود: ۱۶۲ سمن جوانان در سطح استان کرمان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.