وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب یک جنایت جنگی است که جان غیرنظامیان را در معرض خطر قرار می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،وزارت امور خارجه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی […]

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب یک جنایت جنگی است که جان غیرنظامیان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،وزارت امور خارجه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیرنظامی در سوریه جنایت جنگی به شمار می‌رود.

وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمله هوایی  اخیر رژیم صهیوینستی به حلب  در صفحه توئیتر  خود نوشت  که اسرائیل بار دیگر با تشدید اقدامات خطرناک خود، صلح و امنیت منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و امنیت هوانوردی غیرنظامی در سوریه و منطقه را تهدید می‌کند.

این وزارت خانه تاکید کرد که حملات مکرر اسرائیل به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیر نظامی در سوریه بر اساس قوانین بین المللی، جنایت جنگی است و اسرائیل باید در قبال آن پاسخگو باشد.

بر اساس این بیانیه، سوریه از حق مشروع خود برای دفاع از سرزمین و ملتش با تمامی ابزارهای لازم و تضمین بازخواست مسئولان رژیم اشغالگر به دلیل ارتکاب این جنایت، استفاده خواهد کرد.