اشتغال زایی با تولید محصولات دانش بنیان و متنوع باید در دستور کار قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در سفر دو روزه خود به شیراز از شرکت‌ها و کارخانه‌های تحت پوشش این شرکت بازدیدکرد.ابراهیم بازیان گفت: در صورت […]

اشتغال زایی با تولید محصولات دانش بنیان و متنوع باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در سفر دو روزه خود به شیراز از شرکت‌ها و کارخانه‌های تحت پوشش این شرکت بازدیدکرد.
ابراهیم بازیان گفت: در صورت همکاری بانک‌ها و تامین اعتبارات لازم، کارخانه سیمان به زودی به محل جدید در خرامه منتقل می‌شود.
او از کارخانه لعاب ایران در زرقان نیز بازدید کرد و در جریان تولید محصول جدید این کارخانه با عنوان لعاب سنتی قرارگرفت.
مدیرعامل شستا گفت: شرکت لعابیران یکی از شرکت‌های پیشرو در کار ساخت و ساز در استان فارس است که با وجود حدود نیم قرن خدمت، باید طرح تغییر تکنولوژی و به روز رسانی تجهیزات بخش‌های مختلف را آغاز کرد که این کار مستلزم کمک مسئولان استان برای رفع موانع تولید و دریافت تسهیلات است.
بازیان افزود: از مهمترین مسائل که در صدر برنامه‌های شستا قرار دارد، اقتصاد دانش بنیان است که در شرکت لعابیران نیز تنوع تولید در انواع لعاب با نوآوری و دانش صورت گرفته که انتظار می‌رود این شرکت با سیاست‌های جدید در حوزه دانش بنیان و تنوع محصول با توجه به نیاز بازار بتواند جایگاه جدیدی در صنعت لعاب داشته باشد.
مدیرعامل شستا تاکید داشت: توسعه برند لعابیران و نوآوری در طراحی محصولات جدید می‌تواند این شرکت را تبدیل به بستری برای ایجاد اشتغالزایی کند.
در این بازدید مدیر عامل شرکت لعابیران گزارشی در خصوص عملکرد شرکت ارائه کرد و اظهار داشت: در شرکت لعابیران در راستای تحقق شعار سال علاوه بر ثبت رکورد تولید و فروش و تحقق صادرات، تلاش بر جایگزینی مواد اولیه داخلی به جای مواد اولیه خارجی و همچنین بومی سازی سه محصول شوگر، ویتروزا و گرانیلیا انجام شده است.
شرکت لعابیران تا کنون برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.