مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در دومین سال اجرای طرح ملی مهربانی مهر و ارمغان مهر در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان ، کمک خیرین هم دو برابر و به بیش از یک میلیارد ریال رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان […]

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در دومین سال اجرای طرح ملی مهربانی مهر و ارمغان مهر در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان ، کمک خیرین هم دو برابر و به بیش از یک میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ، محمد نوید متقی اظهار کرد : همزمان با آغاز سال تحصیلی طرح “مهربانی مهر و ارمغان مهر” با مشارکت خیرین داوطلب و جوانان بشر دوست هلال احمری در روستاهای بخش بازفت استان چهارمحال و بختیاری و مناطق محروم شهرستان اصفهان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در طرح ملی مهربانی مهر خیرین داوطلب همراه با جوانان بشردوست هلال احمر اقدام به تهیه پک های لوازم تحریر برای دانش آموزان کم برخوردار کردند، افزود : در قالب این طرح نزدیک به ۳۳۰ بسته لوازم التحریر به ارزش تقریبی ۳۳۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده اهدا گردید.

مهندس متقی، با اشاره به توزیع تعداد محدودی لوازم ورزشی بین مدراس مناطق محروم، تصریح کرد : همچنین با اجرای این طرح تعداد ۱۶۰جفت کفش و ۶۰ثوب لباس به ارزش تقریبی ۴۷۰میلیون ریال نیز به دانش آموزان مقاطع ابتدایی توسط خیرین داوطلب اهدا شد .

وی در ادامه گفت : ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰میلیون ریال بین خانواده دانش آموزان این مناطق توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های خیرین داوطلب و تلاش خستگی ناپذیر جوانان بشر دوست هلال احمر، از مشارکت و همراهی خانواده شهدای خیر، شهیدان: نادری، اسفندیاری، هراتیان، میرعلایی و جزینی در اجرای این طرح تشکر کرد .