تأملی عنوان کرد: اداره بهزیستی و مؤسسات متولی مربوطه فرصت هایی را برای درک مشترک نسبت به اهمیت موضوع مناسب سازی در دستگاه های مختلف ایجاد کنند و بر انجام این مهم استمرار داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی […]

تأملی عنوان کرد: اداره بهزیستی و مؤسسات متولی مربوطه فرصت هایی را برای درک مشترک نسبت به اهمیت موضوع مناسب سازی در دستگاه های مختلف ایجاد کنند و بر انجام این مهم استمرار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان در جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان، اظهار داشت: انشاء ا… بتوانیم در مسیر اجرای قانون و مأموریت هایی که به موجب تصویب قوانین برعهده این کمیته در جهت احیای حقوق جامعه معلولین شهرستان گذاشته شده است، حرکت کنیم.

تأملی بر لزوم فرهنگ سازی پیرامون مناسب سازی اماکن و معابر برای معلولین تأکید کرد و افزود: بایستی مکرر دستگاه های اجرایی را متعهد به انجام مناسب سازی کنیم.

وی تأکید کرد: جمع بندی و احصاء گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های مختلف در زمینه مناسب سازی اماکن و معابر باید در کمیته مناسب سازی شهرستان پس از پیگیری دستگاه های متولی در امر مناسب سازی، انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان افزود: اداره بهزیستی و مؤسسات متولی مربوطه فرصت هایی را برای درک مشترک نسبت به اهمیت موضوع مناسب سازی در دستگاه های مختلف ایجاد کنند و بر انجام این مهم استمرار داشته باشند.

تأملی ابراز امیدواری کرد: انشاء ا… با همکاری و همراهی خوب دستگاه ها بتوانیم در مسیر مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان گام های مؤثری برداریم.