باشگاه آینده سازان تنها باشگاه در اصفهان که تیم شنای نابینایان و سندروم داون بانوان را راه اندازی کرده است یوسفی با بیان اینکه فکر می‌کنم باشگاه آینده سازان تنها باشگاهی در اصفهان باشد که تیم شنای نابینایان و سندروم داون بانوان را راه اندازی کرده است؛ اظهار کرد: این مجموعه علاوه بر توجه به […]

باشگاه آینده سازان تنها باشگاه در اصفهان که تیم شنای نابینایان و سندروم داون بانوان را راه اندازی کرده است

یوسفی با بیان اینکه فکر می‌کنم باشگاه آینده سازان تنها باشگاهی در اصفهان باشد که تیم شنای نابینایان و سندروم داون بانوان را راه اندازی کرده است؛ اظهار کرد: این مجموعه علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی به اقشار خاص نیز توجه دارد که کار بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طاهر یوسفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورزشکاران تیم آینده سازان حدود دو سال است که با این مجموعه به صورت مداوم تمرین دارند گفت: در سال ۱۴۰۱ با حضور بانوان استان اصفهان، این ورزشکاران پرافتخارترین تیم تاریخ شنا شدند و به مقام قهرمانی رسیدند و حضور در کنار این تیم برای مجموعه باشگاه آینده سازان یک افتخار بزرگ است.

وی با اشاره به حمایت هیئت شنا استان اصفهان افزود: ورزشکاران با همت خود به نوعی لیگ برتر سال جاری را پایه گذاری کردند. آنها در زمان آغاز فعالیت برای مدتی از تمرین به دور بودند، اما با همت مثال زدنی در ساعتی از شبانه روز که شرایط خاصی داشت، در کنار مربیان به تمرین پرداختند و ماحصل تمرینات این است که تیم آینده سازان فردا به مسابقات لیگ برتر دختران کشور اعزام می‌شود.

مدیر باشگاه آینده سازان در خصوص زیرساخت‌های ورزش‌های آبی بانوان در باشگاه آینده سازان گفت: فکر می‌کنم باشگاه آینده سازان تنها باشگاهی در اصفهان باشد که تیم شنای نابینایان و سندروم داون بانوان نیز راه اندازی کرده است. یعنی این مجموعه علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی به اقشار خاص نیز توجه دارد که کار بسیار بزرگ است. همچنین تنها شناگر پسر سندروم داون اصفهان در باشگاه آینده سازان فعالیت می کند.

یوسفی با تاکید بر لزوم توجه به آینده ورزش‌های آبی اضافه کرد: مهرماه سال جاری بزرگترین جشنواره شنای بانوان استان یا حتی کشور با عنوان جشنواره آینده سازان با هزار و ۱۵۰ شرکت کننده برگزار شد که این جشنواره می‌تواند یک آمار تاریخی باشد. در حال حاضر تمرکز ویژه ما ورزش تخصصی بانوان از پایه تا قهرمانی است.
خبرنگار الهام خانی