معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در همکاری بنیاد با شهرداری ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران احداث خواهد شد، گفت: در ماه‌های گذشته کلنگ احداث ۶ هزار واحد مشارکتی به زمین زده شد و طی یک ماه آینده احداث ۴ هزار واحد مشارکتی دیگر نیز آغاز می‌شود. به گزارش […]

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در همکاری بنیاد با شهرداری ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران احداث خواهد شد، گفت: در ماه‌های گذشته کلنگ احداث ۶ هزار واحد مشارکتی به زمین زده شد و طی یک ماه آینده احداث ۴ هزار واحد مشارکتی دیگر نیز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت /وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه این وزارتخانه در خصوص ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مشارکت بنیاد با شهرداری تهران اعلام کرد: بنیاد مسکن در تفاهم با شهرداری تهران ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری را علاوه بر سایر فعالیت‌های بنیاد در حوزه تولید مسکن در برنامه دارد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی در دو مرحله و هرکدام به تعداد ۳ هزار واحد به زمین زده شد. مقرر است تا طی یک ماه آینده ۴ هزار واحد دیگر نیز اجرایی و عملیاتی شود که با این اقدام، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی به شکل مشارکتی آغاز خواهد شد.
سهرابی توضیح داد: در این پروژه مشارکتی در برخی از واحدها، زمین و ساخت از بنیاد مسکن و پروانه از شهرداری تهران و در برخی از پروژه‌ها نیز زمین و پروانه از شهرداری و ساخت برعهده بنیاد مسکن است.
گفتنی است، ۳ هزار واحد از ۱۰ هزار واحد مشارکتی بنیاد و شهرداری با ایجاد قرارگاه سازندگی مسکن در شهر تهران و در منطقه ۱۸ در حال احداث است که در اسفندماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد و ۳ هزار واحد نیز در تیرماه سال جاری طی مراسمی با حضور رییس بنیاد مسکن و شهردار تهران آغاز شد. مقرر است تا ۴ هزار واحد نیز در یک ماه آتی آغاز شود