رییس شورای شهر مرودشت گفت: وانت‌بارهای سیار میوه فروش در چهار نقطه از شهر مرودشت ساماندهی می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، بهمن مردانی امروز در نشست هم اندیشی کارگروه اقدام مشترک و ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش شهر مرودشت گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب […]

رییس شورای شهر مرودشت گفت: وانت‌بارهای سیار میوه فروش در چهار نقطه از شهر مرودشت ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، بهمن مردانی امروز در نشست هم اندیشی کارگروه اقدام مشترک و ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش شهر مرودشت گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و همچنین جلوگیری از ترافیک و تخریب سیما و منظر شهری، وانت بارهای سیار به زودی ساماندهی می شود.

وی افزود: فعلا و در مرحله اول در چهار نقطه شهر از جمله میدان تمدن، جنب پمپ گاز، جنب گلزار شهدا و میدان آب جانمایی انجام شده که به زودی زیرسازی و محوطه سازی لازم از سوی شهرداری انجام خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی مرودشت با بیان اینکه رویکرد و پیشنهاد اعضا این است که در آینده بازارچه‌های محله ای گسترش پیدا کند ، بیان کرد: در گام نخست، مکان کنار گلزار شهدا به بازارچه تبدیل می شود.

مردانی با بیان اینکه اراده قوی برای به نتیجه رساندن این موضوع وجود دارد، افزود: از سوی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت و دستگاه‌های مرتبط، شیوه ثبت نام و چگونگی ساماندهی اطلاع رسانی می شود .

وی با اشاره به اینکه شهر مرودشت با جاذبه های گردشگری و ظرفیت های مهم زبانزد خاص و عام می باشد، و باید اقدام بزرگ و مثبتی در تغییر سیما و منظر شهری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تا اول مهر ماه ، وانت بارها در نقاط ذکر شده ساماندهی می شوند.