اختلال ۳ساعته در شبکه برق شهر فرودگاهی مودیعین در سرزمین‌های اشغالی، گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حمله سایبری به زیرساخت‌های نیروگاهی این شهر را تقویت کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از گروه بین‌الملل تنسیم، اختلال در شبکه برق فشار قوی شهر فرودگاهی «مودیعین»، علاوه بر این شهر، باعث بروز اختلال در شبکه […]

اختلال ۳ساعته در شبکه برق شهر فرودگاهی مودیعین در سرزمین‌های اشغالی، گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حمله سایبری به زیرساخت‌های نیروگاهی این شهر را تقویت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از گروه بین‌الملل تنسیم، اختلال در شبکه برق فشار قوی شهر فرودگاهی «مودیعین»، علاوه بر این شهر، باعث بروز اختلال در شبکه برق شهر «رمله» نیز شده است.

 مقامات ذی‌ربط از ارائه هرگونه توضیح درباره علل وقوع این حادثه خودداری کرده‌اند.

شهر فرودگاهی مودیعین که پیش از این قرار بود به‌عنوان یک از قطب‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی با هدف تسهیل صادرات و واردات کالا به سرزمین‌های اشغالی شناخته شود، در نتیجه اختلال در زیرساخت‌های حیاتی خود با چالش‌های جدی روبه‌رو شده است.

رژیم صهیونیستی با صرف مخارج فراوان تلاش داشت با اتکا به قدمت باستانی این شهر، ضمن نوسازی زیرساخت‌های مودیعین این شهر را به مرکزی تجاری با استانداردهای روز جهان مبدل سازد.

پس از یاونه، قطع برق در سرزمین‌های اشغالی به شهرهای حیفا و کارمل رسید

استمرار بحران در اسرائیل/ بعد از «یاونه» نوبت به شهر «لود» رسید

تجار و صاحبان سرمایه صهیونیست با مشاهده عدم تأمین زیرساخت‌های حیاتی در این شهر نوظهور در حال خروج سرمایه‌های خود از این شهر هستند.