سرهنگ احمدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان گفت: ششمین دوره خط امام استانی، آموزش وحرکتی در راه تعلیم و تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی است،که اساتید ما معیارها و موارد بسیار سنجیده و قابل توجهی را تدریس و ارایه داده اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، وفا فتحی مسئول رشد و […]

سرهنگ احمدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان گفت: ششمین دوره خط امام استانی، آموزش وحرکتی در راه تعلیم و تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی است،که اساتید ما معیارها و موارد بسیار سنجیده و قابل توجهی را تدریس و ارایه داده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، وفا فتحی مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در اختتامیه ششمین دوره خط امام استانی که در ۱۴ بهمن سال ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد، اظهار داشت: ششمین دوره خط امام استانی با آغاز دهه مبارک فجر از ۱۲تا ۱۴بهمن ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور واحد سنندج برگزار گردید.

فتحی گفت: در این دوره از خط امام استانی ۶۰ نفر از اعضای شورای رده بسیج دانشجویی استان حضور داشتند.

مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی با بیان اینکه در این دوره ۹نفر از اساتید برجسته استانی نیز حضور داشتند افزود: موضوعاتی که در این دوره ارایه شده، بدین شرح است:
نظام فکری امامین انقلاب اسلامی ایران ماهیت بسیج دانشجویی برمبنای رهنمود های امامین انقلاب
نقشه راه حرکت های جهادی سواد رسانه و جایگاه رسانه در کار تشکیلات
مهدویت و انقلاب اسلامی جریانات فکری و سیاسی پس از انقلاب
تبیین فرقه ها و عرفانهای نوظهور سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه خواهران و برادران، از جمله سبکهای آموزشی وبرجسته ششمین دوره استانی خط امام در کردستان بود.

سرهنگ علی احمدی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز ضمن تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: ازحضور وشرکت دانشجویان بسیجی اعضای شورای رده های بسیج دانشجویی که در این دوره شرکت کرد.

وی با اشاره به تدریس وآموزش مباحث اساتید این دوره افزود: مباحث و مواردی که در ششمین دوره خط امام استانی ارایه شد همچون سنوات گذشته، بسیار قوی وکاربردی بوده، و ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله دوره های خط امام بعدی نیز به همان شیوه باشکوهتر و بهتر برگزار شود.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی حاظر در جلسه عنوان کرد: که مباحث مطرح شده در آینده تشکیلاتی و حوزه کاری وزندگیشان قطعا مورد استفاده قرار می گیرد ومثمرثمر خواهد بود.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی کردستان افزود: ششمین دوره خط امام استانی، آموزش و حرکتی در راه تعلیم و تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی است که اساتید ما معیارها و موارد بسیار سنجیده وقابل توجهی را تدریس و ارایه داده اند.

در پایان این دوره به دانشجویان بسیجی حاضر گواهی پایان دوره ششمین دوره خط امام استانی اهداء گردید.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان