کشف ۸۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در دهگلان جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل ۸۲۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در دهگلان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ لطف اله دارابی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح […]

کشف ۸۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در دهگلان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل ۸۲۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در دهگلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ لطف اله دارابی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری انتظامی شهرستان دهگلان در ایست و بازرسی “شهید خالدیان” ۲دستگاه خودرو حامل سیگار قاچاق را شناسای کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۸۲۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سیگار قاچاق کشف شده را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند، گفت:خودروهای توقیفی به پارکینگ دلالت داده شد.
سرهنگ دارابی با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.