فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات واقعه درگیری راننده خودروی اینترنتی با یک زن جوان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان در جمع خبرنگاران به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری راننده خودروی اینترنتی با یک زن جوان اشاره و […]

فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات واقعه درگیری راننده خودروی اینترنتی با یک زن جوان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان در جمع خبرنگاران به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری راننده خودروی اینترنتی با یک زن جوان اشاره و اظهار داشت: در همین ابتدا اعلام می‌کنم که موضوع درگیری راننده هیچ ربطی به فرد آمر به معروف و یا موضوع بی‌حجابی نداشته است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: مسافر این ماشین بعد از مدتی درخواست روشن شدن کولر می‌کند که راننده ممانعت کرده و همین موضوع باعث درگیری مسافر و راننده شده و فیلم این درگیری نیز به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود.

وی به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: روز یکشنبه مورخه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودروی اینترنتی کرده و خودرو به شماره پلاک مشخص در محل حاضر می شود که مسافر درخواست میکند که راننده کولر ماشین را روشن کند و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در ادامه طرح شکایت خانم جوان در کلانتری ۱۲۷ نارمک ثبت شد و اقدامات قانونی در این خصوص صورت گرفت.

گفتنی است فیلمی مبنی بر درگیری یک راننده اینترنتی با یک خانم مسافر در فضای مجازی منتشر شده بود که برخی دلیل این درگیری را بی‌حجابی زن جوان عنوان کرده بودند.