منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا از المیادین، نیروهای مقاومت فلسطین در ورودی شهرک بیتا واقع در جنوب شهر نابلس به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند. همچنین در پی درگیری میان نظامیان […]

منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا از المیادین، نیروهای مقاومت فلسطین در ورودی شهرک بیتا واقع در جنوب شهر نابلس به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند.

همچنین در پی درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در ورودی شهرک البیره واقع در مرکز کرانه باختری سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در پست ایست و بازرسی «الجلمه» نظامیان صهیونیست در بیت لحم نیز نیروهای مقاومت فلسطینی یک بسته انفجاری منفجر کردند. بنابر اعلام منابع محلی نیروهای فلسطینی موفق به فرار شدند و کسی نیز در این انفجار آسیبی ندیده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.