استاندار اصفهان در نشست شورای آموزش و پرورش استان که روز گذشته ۲۱ تیرماه برگزار شد، بر همکاری سایر دستگاه ها به منظور ارائه فضای فیزیکی مازاد به دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا […]

استاندار اصفهان در نشست شورای آموزش و پرورش استان که روز گذشته ۲۱ تیرماه برگزار شد، بر همکاری سایر دستگاه ها به منظور ارائه فضای فیزیکی مازاد به دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی گفت: تأمین نیروی آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان است و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، دانشگاه فرهنگیان باید تقویت شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های فضایی آموزش و پرورش، لازم است از ظرفیت سایر دستگاه های استان به منظور حل این مشکل استفاده شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر این که لازم است قانون ساخت مدرسه توسط انبوه‌سازان اجرایی شود، اظهار داشت: در این زمینه کمیته‌ای ذیل شورای شهر برای بررسی موارد در دست ساخت و نظارت برای ساخت مدارس توسط انبوه‌سازان تشکیل شود.