معدوم سازی ۱۸۳ کیلوگرم فرآورده دامی در کاشان رییس دامپزشکی کاشان گفت:۵۳۷ کیلوگرم فرآورده دامی در مدت اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان و تعطیلات نوروزی در این شهرستان ضبط شد که ۱۸۳ کیلوگرم آن معدوم شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیامک رضوان افزود: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز […]

رییس دامپزشکی کاشان گفت:۵۳۷ کیلوگرم فرآورده دامی در مدت اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان و تعطیلات نوروزی در این شهرستان ضبط شد که ۱۸۳ کیلوگرم آن معدوم شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیامک رضوان افزود: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه مواد پروتئینی از ۱۹ اسفند پارسال همزمان با سراسر کشور در کاشان آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح تا ۱۳ فروردین امسال، ۳۴۱ مورد بازدید از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان انجام شده است که در این بازدیدها ۵۳۷ کیلوگرم فرآورده دامی ضبط شد.

رییس دامپزشکی کاشان گفت: در این مدت بیش ۱۹۰ هزار قطعه مورد کشتار طیور در کاشان به وزن ۴۵۰ تن انجام شده است.

وی افزود: پنج نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب ۲ اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را بر عهده دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است