فرمانده انتظامی استان از کشف انواع داروهای قاچاق دپو شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پلیس بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ […]

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع داروهای قاچاق دپو شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پلیس بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان “اصفهان” با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی از دپوی مقادیر قابل توجهی انواع داروهای خارجی قاچاق در یک واحد مسکونی در این شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و سازمان غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی انجام شده از محل مورد نظر ۲۶ کارتن انواع دارو مربوط به دیابت، انواع داروهای مربوط به زیبایی پوست و مو و انواع ژل های خارجی مربوط به بوتاکس و جوان سازی پوست خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد.
سردار میرحیدری ضمن تأکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا از شهروندان خواست با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، در صورت اطلاع از دپو و نگهداری هرگونه کالای قاچاق، مراتب را بلافاصله به پلیس گزارش دهند.