استاندار کردستان جهاد آبرسانی به روستاهای استان را جزو خدمات ماندگار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انسجام بین دستگاهی زمینه ساز تسریع در بهره‌برداری از این پروژه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با بیان اینکه […]

استاندار کردستان جهاد آبرسانی به روستاهای استان را جزو خدمات ماندگار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انسجام بین دستگاهی زمینه ساز تسریع در بهره‌برداری از این پروژه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در کشور و استان اقدامی مبارک و دارای اثرات فراوان برای تداوم کار و زندگی در روستاها است، گفت: عزم دولت برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب سالم و پایدار یکی از ماندگارترین خدمات و اقدامات دولت و نظام است.
وی  به تامین اعتبار ۵۲۷ میلیارد تومانی آبرسانی به  ۱۶۹ روستای کردستان توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) سپاه اشاره کرد و گفت: دولت در مجموع هفت هزار میلیارد تومان را به جهاد آبرسانی به روستاهای کشور اختصاص داده که سهم کردستان از این میزان بسیار قابل توجه است.
زارعی کوشا با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی ها انجام شده برای اتمام این پروژه در استان سه ساله است و ما امیدواریم در مدت زمان کمتر از دوسال این طرح به سر منزل مقصود برسد، افزود: هم اکنون همدلی و انسجام مطلوبی میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و انتظار می‌رود این انسجام اتمام پروژه‌ها را تسریع کند.
استاندار کردستان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان پروژه آبرسانی به روستاها را باید متعلق به خود بدانند و از هم روشها برای پیشبرد هر چه سریعتر این طرح حائز اهمیت مورد توجه قرار دهند.
زارعی کوشا افزود: در حین اجرای پروژه هر مشکل و مانعی به وجود بیاید باید در کمترین زمان منعکس و نسبت به رفع آن اقدام شود.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان